torstai 26. joulukuuta 2013

Xmas gifts 2013

Hyvää tapaninpäivää! Jouluaatto oli ja meni jo ja lahjat saatiin, niin aattelin tehä teille postauksen, jossa esittelen kaikki kynsiin liittyvät tavarat joita sain.
Äitin kans tilattiin MiMaxilta ennen joulua mulle tavaraa, jotka sain vasta aattona lahjaksi, ja sitten muutama juttu tuli kavereilta. Joka tapauksessa oon tosi tyytyväinen kaikkiin lahjoihin mitä sain ja erityisesti näihin!:) Varmasti tulee kaikille paljon käyttöä kun pääsee ensin vähän testailemaan. Ja erityisesti akryyliväreille, joita oon jo pitkään halunnut.



13 kommenttia:

  1. Kivoja lahjoja, en ollut koskaan aiemmin kuullut kynsilakan poistokynästä :-)!

    VastaaPoista
  2. varmaan tosi kätevä toi kynsilakan poistokynä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin on tommonen, ja se kyl on kuin onkin tosi kätevä jos menee vaikka kynsinauhoille tai lakat muuten vähän yli niin ei tartte koko kynttä söhrätä vaan voi ihan vaan vetasta kynällä ylimenneet pois :)

      Poista
  3. oho vähä kivoi lahjoi munki mielest!, ja tosi kiva toi banneri:)

    VastaaPoista
  4. iha sika kivoja lahjoja!! kelpais :D

    VastaaPoista
  5. En oo koskaan kuullu mistään "kynsilakan poistokynästä" :--D Olin sillee, mitäääh?
    Ps. Kuvista vois poistaa kehykset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oli se mullekki uus juttu viä vähän aikaa sitten :-D Ja poistaisin mut html ei toimi :(

      Poista
  6. oii ihan sika kivoja lahjoja varmasti :)! en oo ees kuullu enne kaikist noista, esim toi kynsilakan poistokynä on iha uus juttu mulle! :D

    VastaaPoista
  7. kivoja lahjoja sait ! (-:

    VastaaPoista
  8. Ihana blogii ! vois jäädä seurailee!

    VastaaPoista
  9. Aah, mä sain 9 kynsilakkaa, mut ne oli ihan tavallisia :3 Oon silti ihan tyytyväinen.

    Ajattelin vain kysäistä tuolle poistokynälle linkkiä? Ei oo mistään löytynyt, vaikka ollaan etitty.

    VastaaPoista